Dags att säga god natt!

 Kvällen bara rusar förbi när man kommer hem sent. Ett minus med sena dagar. För ja gillar annars att slippa sitta här hemma, men saknar det när jag gör annat?
 Har hunnit sminka mig lite o tagit lite kort i alla fall. Får se om ja gör nåt av det. VAr bara sugen. Men nu måste ja tvätta mig och det är sent. Så frågan är om det var värt det? Så kul var det inte haha :P
 Måste lägga mig nu om ja ska orka upp i morgon. I morgon ska ja ju äta frukost så då behöver jag mer än 10 minuter på mig att göra mig i ordning. :P Har en hel del redovsningar i morgon och mycket träning inför sm. 
 
 Längtar redan hem... vet inte varför? Men ja ser fram emot långhelgen. De känns som det kan hända mycket. Men det är med stor säkerhet bara en önskedröm. Kommer säkerligen sitta hemma o ha halvtråkigt. Se långhelgen bara susa förbi o ångra att ja inte tog körkort ett år tidigare... :/

 Mamma skriver på msn om tyger. Hon beställer nu. Känns spännande. Kul o få vad de kan bli för nåt detta. Ja ser fram emot balen lite nu. För en gångs skull ser ja fram emot studenten.. haha :P 
 
Kram... nu måste ja bege mig mot min bädd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0