Kvällstur med älsklingen! :D

 Dagen avslutades med en prommis med Tamar. LIte för tidigt dock. Var så mycket folk ute och det gör Tamar nervös. Mig med för den delen XP
 Men vi gick till parken bakom kyrkogården och sprang runt lite bland träden. Ett stort gammal träd spred en god doft över hela parken. Antar att det är en hägg? Den var gammal och de blommande grenarna hängde nästan i marken. Mys. Vi kröp under där så vi nästan inte syntes men när de kom ett par och grälade kände jag att det var fel o sitta där o tjyvlyssna o vi började gå hem.
 Det gick segt. Vi mötte tre hunda samtidigt o Tamar la sig platt i gräset o vägrade röra sig. Fick bära upp henne o gå och då kom en ung söt kille och skyndade förbi oss. Tamar kollade efter honom samtidigt som hon höll ett vakande öga på hundarna och morrade lite.
 När hundarna var borta släppte jag ner henne och hon rusade. Sprang en meter framför mig hemåt. Efter killen. (typiskt henne.. vet inte vad det är med killar) Men så kom vi till det hus där hon tidigare sett hundar. Och en kille började böka med cykeln där. Hon satte sig ner och morrade och kollade efter den söta killen som sakta försvann bakom hörnet. Då försvann också Tamars fart och mod att gå hem.
 Jag fick åter ta upp henne. Hon morrade hela vägen och tryckte sig tätt mot mig. Ja fick inte sätta ner henne på marken,.Då morrade hon ännu mer och spände klorna i mig. (gulligt)
 Först när vi kom till infarten vid vår stuga skuttade hon ner och trippade bredvid mig hela vägen hem.
 Älskar mysiga prommisar med Tamar.
 Skulle gärna gå upp fyra o ta en prommis med henne om det inte vore för att jag är så trött. Bonnarundan är fortfarande i min kropp. Hela skoldagen idag var som i en dimma haha XP

god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0