Ny vecka...

Hemma igen. Har nyss njutit av en kopp te o lite pannkakor. var hungrig otroligt nog.
 Var ett trevligt avslut på dagen. Blev en snabbis till Älgarås, synd att det blev kort men jag är glad att det blev av. En timme blev det vilket bestod av en prommis till skolan där vi flamsa runt. Borhan ville leka kurragömma vilket ingen av oss andra var med på. Vi hoppade från båttaket och hoppade hopprep. Haha...
 Sedan delade vi upp oss två och två och traskade runt på skolgården och prata. Inte lika kul men trevligt.
 Timmen kände faktikst lång men den tog plötsligt slut :/
 Snabbt till tåget och sedan hem till Lidköping igen för en ny vecka. En vecka av arbete och körskola. Har i alla fall fått lite pengar nu så här ska handlas lite som jag saknat. Men vad ska jag lägga dem på. Skor? Puder? God mat? Körskolan? Vårjacka?
 Allt låter så bra. Men det blir nog.. puder. Sån e jag! Skorna klarar jag mig i. God mat överlever jag utan. Körskolan har jag pengar över till om jag bara köper puder för 50 kr. Vårjacka. Onödigt. E ju i alal fall runt 15 grader varje dag nu!

 Nu ska jag ladda min kamera. Göra mig i ordning för natten och gå och lägga mig.. så småningom XP

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0