Sur och glad!

 Nu sitter jag här. Ganska nyss hemkommen efter en jobbig hemresa pga blixtnedslag i Herrljunga. (eller nåt sånt)
 Sur... Det är vad jag är. Sur och irriterad på allt. Ville hem. Ville till Älgarås. Ville inte hem. Men ja hamnade hemma. Sent. Det regnade. Inget blev som jag ville och jag måste åka astidigt i morgon till Lidköping. ASTIDIGT. Fanns ingen mening alls med att åka hit.
 ...jo för att hämta Tamar...

 Men nu undrar ni säkerligen hur det gick i Sm.. vad hände. Stod ja på pallen. Gick sista arbetet bra.
 Näe!
 Sista arbetet gick skit. Eller de kändes skit. Såg bra ut och enligt resultatlistan sen så var det skit.
 MEn ja låg ändå i toppen. Jag låg på 12 plats. Men tjejerna på 11 och 13 hade samma resultat så ja antar att. Vi e samma?
 Men mitt halssmycke. Det hade högst poäng av alla. Alltså är jag bäst i Sverige på att göra halssmycken! Me like me like!!! ;D 
 
 Fatta att ja kunde hamnat i toppen om ja inte failat så otroooooooooligt på de sista uppgifterna. MEn det är ju löjligt. Fast trots att det gick så dåligt på dem så hamnade ja så pass långt upp. Jag är nöjd. MYCKET nöjd! :D O jag vill tävla igen. Var mest kul. Satsar på Sm 2012! ;) Eller någon annan kul tävling!!! Finns ju fler!!! :D
 Det är sent nu. Men ja ska ladda upp bilder från de sista dagarna på min bilddagbok senare i livet. http://igwt.bilddagboken.se

 Nu ska ja sova bort min irritation komma iväg till Ldiköping för att fara på bonnarunda o vara uppe en hel natt. Allvarligt talat. Jag längtar inte...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0