Tur i Slätte

God afton.
Precis hemkommen från Slätte. Blev hela vägen till Slätte idag för att prova klänningen. Övningskörde från Skövde. Gick rätt bra. Känner mig säker men gör små pinsamma misstag hela tiden känns de som. Vilket ofta beror på att ja gör saker stressat. Haha eller nåt :P
 Mamma hade sytt prototyper av klänningen i lakanstyg haha :p Toppen var bra men huvan hade vi olika bilder av. MAmam hade sytt en medeltidsluva. Känns lite som en munk tycker jag. hon tyckte de sättet ja ville ha luvan på skulle få mig att se ut som en nunna... (men näe... lady Gaga har så o då ska de va så!!! haha)
 Tamar springer i korridoren. en hel dag ensam har gett henne spring i benen. KATTFNATT!!!!!!! Ja fick panik på henne o slängde ut henne till hennes stora glädje. Så ja antar att hon ligger på toan nu o spanar efter silverfiskar.. (hennes hobby)

 Tet ligger på smaksättning och.. ja jag funderar på att sätta mig framför tvn o se shang-hai knitghs eller noon? vet inte. Halva filmen har gått men ja har sett den så mycket så. :P
 Sen ska ja lägga mig. Är så vansinnigt trött. Ligger nog efter med sömn som bara den.

 och i morgon måste ja vara pigg. körskola... suck o blä.
Körkort e inget för mig...(räcker med en skol)

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0