Töreboda...

 God afton.
 Sitter vid datorn med hela familjen samlad bakom mig. (förutom Ulrika då!)
Har varit full fart idag. Eller en normal dag. Har inte suttit hemma precis.

 Åkte på morgonen iväg till Töreboda med min käre Orhan för att fixa hans dator, besöka återvinningscentralen och lämna papper till arbetsförmedlingen.
 Vi avslutade alla våra ärenden med pizza på amandas och en kall promenad efter kanalen. Det blåste nåt våldsamt idag. Men solen sken!!! :D
 Skrattade gott med han idag. Måste ut oftare. Inte hänga i hans lägenhet dag ut och dag in!


En adorabeln bild jag snabbt skapat... för att förgylla detta inlägg. (jag använder min kamera på tok för lite!)
Ser ni odaltornet. haha XD
 
 Bön på kvällen och hann dricka en kopp te och se en film hemma hos Orhan innan päronen ville hem från Älgarås.

 Så denna dag gillade jag. Även om den var lång. KUnde aldrig somna igår natt. Vaknade ändå rätt lätt. Men var trött hela dagen. Så jag borde krypa till kojs nu. Utan film.
 Men jag känner mig själv.

 Och det där låter inte som jag...

kram


Kommentarer
Postat av: orhan

beautiful painting:)

shows exacted the location of where we was!

anyway maybe missing only the ducks;)love you!

2010-11-08 @ 10:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0