Hjärnskakning?

 AAAAAAAAAH jag har ont i huvudet. Och jag är GALET trött.
Minns inte när ja var trött senast. Har varit det konsant hela dagen. Börjar fundera på om det verkligen var en hjärnskakning. För ja känn mig lite småyr när ja gör nåt överilat. Fast inte lika illa som precis då jag slog mig.

 Jag och orhan hade krupit in i en liten stuga. Då plötsligt en dagisatack kom. Flera små refläxklädda småtyper kom springande och Orhan gick fort ut. Jag med. Men reste mig för snabbt i den otroligt lilla stugan med en dörr gjord för småväxta. Stugan var gjort i rejält trä. En stock liksom som jag slog i huvudet i med oändlig kraft. XP
 Jag var yr i bollen. orhan slog mig i ansiktet (för att hålla mig vaken haha) jag ville lägga mig ner. Fick inte. Tårarna spruta. På grund av smärta (i huvudet och på kinden) eller snurrighet. (troligen båda)
 Sen var jag yr hela tandläkarbesöket.

 Har en rejält öm punkt mitt på huvudet. Och det gör ont i precis HELA huvudet. blir tokig. O ja e så trött. Vill bara sova.. Funderar på om ja ska lägga mig eller ej! Ja e trött... E de pga hjärnskakning eller pga att ja gick upp halv nio?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0