Bästa katten-sämsta dan!

Om jag hade något intressant att skriva idag så skulle jag gjort det. Men med tanke på hur ointressant det annars kan vara och idag var inte ens i närheten av mitt vanliga liv. Så förstår jag att denna dag går till det förgånga utan att läggas på hjärnan!
I morgon ska jag i alla fall till Gustavsvik med mannen!!!! Det blir bra! För nu har de inte ringt och sagt något om jobbet i 4 dagar eller nåt. Hur mycket tid behöver de???
(nej... ni ska inte oroa er. Jag kommer hålla koll på mobilen!)
Nu ska jag sjunga. Plinka på synthen och drömma att jag hade mod och sjöng för publik! ;) Sån är jag!

Gammal bild på min skönhet. (Dock med brist på päls efter sterilisation) Men Tamar var så frutkansvärt söt idag så jag nästan dånade. På morgonen (efter att ha skrikit i en halvtimme och drivit mig till vanvett) kom hon och la sig under täcket, stack upp huvudet och la det på min arm. Sen låg hon där. Strök sig mot min hand. Spann! Jag blev ju som nyförälskad. (Varför fattar hon inte att det är så här jag vill bli väckt. Inte av att någon psyco-katt sitter vid dörren och skriker i hopp om att någon annan i huset är vaken!)

Efter att ha gjort det ett tag sa jag.

"Ska vi äta frukost nu Tamar?"

Tamar lutade sig framåt och gav mig en nospuss innan hon reste sig och sträckte på sig. Trodde hon skulle hoppa ner men då jag började snacka med henne slängde hon sig ner bredvid mitt ben och började nafsa i det.

"Biter du mig va din lilla tönt!" sa jag och nöp henne i rumpan. "Ska vi inte äta frukost!"

Vi gick upp och åt frukost.

(Ett av alla cute-moments idag. Ibland är min katt bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0