Innebandy!!!

Jag vill spela bandy!!! Innebandy!!!
Har aldrig varit så sugen som nu...


 De senaste dagarna har på olika sätt bidragit. Eller mitt sug började för några veckor sen.
 Jag vill röra på mig. Jag vill jaga en boll. Och innebandy är jag inte helkass på. I alla fall inte för några år sen då jag spelade tillsammans med några kvinnor på lördagar. Märkte jag sen när jag fick spela i klassen! ;)
 Såg på film i går med Orhan där de spelade någon sport... åååh jag vill.
Orhan skrev ett sms om hur han spelat fotboll idag. Och hur fantastiskt det var. ÅÅåååh JAG VILL!!!!
 
 Men då slutade jag för att jag pendlade till Lidköping och jämt var trött. Nu finns inte den gruppen kvar. Så jag måste starta en ny!!!
 Men det är många frågor. Finns det intresse?. Tänker ju inte skutta runt själv där... Finns det en bra tid i gymnastikhallen!? Är den ens ledig nåt?
 Också bra frågor. För jag har inte mycket plats i mitt rum!

 Men om jag får ihop 5 smurfar... och det finns en bra tid. DÅ! Då ska jag spela bandy!!!!

Kram
(Orhans bild från Alingsås.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0