jobbcoaching i grupp... = boring!

Kväll... såg lejonkungen 2 och njöt.. i morgon var en ledig, tom och fri dag... som säkerligen skulle bli tråkig. Men kanske kunde syrran och jag komma på nå rajtan tajtan.
MEN SÅ...
Slog det mig.
Arbetsförmedlingen. De vill att jag ska börja i en ny jobbklubb. Och lära mig för tredje gången om hur man skriver säljbrev och skriver in sig på olika jobbsidor på nätet!
Aaaargh. Det ska bli så tråkigt att jag är ledsen nu.

Nej... jag ska inte döma. Kanske denna grupp blir jättekul! Kanske kommer de lära mig nya saker...
 Men men... mitt hopp är inte stort. Är det exakt samma sak ska jag skriva till min handledare och höra. Eller till de som har jobbklubben om det verkligen inte finns nåt annat man kan syssla med än att åka till Mariestad och lära sig om att söka jobb.
 Jag kan. Det är jobben det är brist på. Lär mig nå nytt!!!


Så här snygg är jag när jag bloggar i sängen...

Jaja.. alltså blir det ännu en tidig morgon i morgon. FÖR tidig. Måste gå upp med mamma eftersom det inte går nå bättre bussar, och sedan roa mig i Töreboda 1,5 timmar innan bussen till Mariestad kom! Kuuuuul!
Kan alltid gå på konsum!

kram och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0