Sommar!

 Var faktiskt en fantastisk dag idag med! Fick ju umgås med Orhan så de gjorde inget att jag behövde ut och ränna idag med. Men det var supersoligt och supervarmt! :D

 Vi gjorde inte trippen så snabbt som planerat. Efter att ha bytt saken jag handlade fel kollade vi efter bikini till mig. Vilket är helt omöjligt för fröken storbyst! FY vad jag är trött på detta.. Av vilken anledning skulle jag få dessa?
 Slutade med att jag bestämde mig för att köpa en baddräkt istället. Finns ju många söta. Så kan jag vara "söt" i den och sola i en vanlig sportbh! Men då var alla storlekar som fanns inne 7 storlekar för stora för mig. XD
 Asch.. får spara bikini och baddräktsshoppande.
 Hur som haver. Jag längtar inte efter att bada ute än (lögn) men vi ska troligen till Gustavsvik inom en framtid. Då MÅSTE man ha något att bada i!!!

 Efter att ha tröttnat på att vanka runt i Mariestad drog vi tillbaka till Töreboda. Åt hamburgare och njöt av solen! 
 Väl hemma njöt vi ännu mer av solen. Jag drog av mig jeansen och tog på shorts och gick barfota! (orhan var i shorts redan på morgonen) Jag var genomsvett. :P
 Men härligt är det.

 Nu är det sannerligen dags för te och fika! :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0