Trädgården...

 Dags för mera film. För jag vill som bara få dagen att gå. Den är... seg.

 Jag var faktiskt ute i trädgården... inte länge men ett tag. Rensade bort löv och barr i vissa rabatter och upptäckte ett o annat... Petade i dammen. (drog upp en rutten planta) Kände stanken och bestämde mig för att göra det en annan dag. Mycket roligare om man får sällkap i trädgården. Visst Tamar var med till viss del. Men mer okoncentrerat sällskap får man ju leta efter.
 Den största bedriften var i alla fall att jag grävde en vall runt en ganska ny rabatt.
 Eftersom folk hela tiden kliver i den då de TYDLIGEN INTE FATTAR ATT DET ÄR EN RABATT. Jag tog tag i saken. Den som kliver i min rabatt nu tänker jag kalla hjärndöd!!! (Till och med Tamar brukar inte kliva den. Men människor.)



(Som ni ser är det en del kvar att göra... inte det mest lyckade och ha ett stenparti under tallar och björkar haha)

 I morgon ska jag försöka ta tag i dammen kanske.... ska vara hundvakt så kanske är hon roligare sällskap än Tamar. Och sen har jag kanske Orhan ute med som var sugen på att rensa stuprören. (vilken man jag har!!!) Om han känn för att göra det i morgon hahha... XD

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0