KlantPetra

Ar sa arg... fick ett brev fran forsakringskassan att jag inte skulle fa pengar for juni juli. For det hade jag redan fatt.
MEN ar det inte SJALVKLART att jag rakade skriva FEL datum va?! Jag och Orhan sparar ju flitigt och skulle jag behova nagot har jag hans inkomst. :P
Men... bara tanken pa att jag skrev fel och maste hitta ett nytt sant papper och aka in till arbetsformedlingen och vanta tva veckor gor mig sur!
Dock ska jag ju in pa mandag och kolla pa den dar kursen. Festligt.. haha hoppas inte det ar en lang dag! Da ar jag ju anda inne och kan roa mig med ett besok pa arbetsformedlingen ocksa... bla bla...

Idag ar det malartraff. Har inte varit aktiv dar haha men idag ska jag dit. :) Ser fram emot att mala aven om jag inte riktigt vet vad jag ska mala... Malar for lite for att hitta inspiration tror jag! :P
Men vad jag ska gora fram till dess ar ett mysterium!

Der ar daligt vader idag med...
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0