Trötta dagar.

Har varit med Orhan och pappa för den delen dessa två dagar då mamma varit borta. Har inte varit så fartfyllt. Har varit märkligt trött. Orhan om mer tröttare... Men vi har tagit ännu ett dopp i Unden i alla fall. Och igår togs en snabb tur till Mariestad för att lämna papper på arbetsförmedlingen då den var semesterstängd i Töreboda. Så löjligt!

I dag var dagens äventyr en tripp till pastorns hem för att prata om äktenskap. Om jag och Orhan ska kunna gifta oss på något sätt framöver. :) Men fikade också paj och pratade strunt! ;)
Var en trevlig liten utflykt i vilket fall som helst. Gör så mycket samma hela tiden. Och det regnade hela dagen! Kände att det var länge sen jag hälsade på någon. Sitter väldigt mycket hemma. Eller åker turer. Men hälsar på folk. Det gör jag inte. Vet ändå inte vem jag skulle hälsa på!? haha

Kommentarer
Postat av: Fantomen

Det är något så fint med den här bilden, jag vet inte vad men jag blir nästan rörd av den.

Kanske för att jag lyssnar på känslosam musik samtidigt..

2011-08-06 @ 14:31:48
URL: http://ulrikasundqvist.blogg.se/
Postat av: Pia

Du vet att du är välkommen att hälsa på hos mig ;) nu är jag ledig några veckor, så jag är mestadels hemma. Du får passa på medan jag har lite blommor som blommar ;)

2011-08-10 @ 19:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0