Ensam

 

Idag lämnade Orhan mig tidigt för att hämta sitt nygjorda id-kort. Jag skulle alltså spendera dagen ensam med familjen. Med min knaggliga romani.

Tänkte sova till halv nio men vaknade halv åtta och spenderade morgonen med att glo ut genom fönstret på Janjevo. Roa mig med antivirusprogrammet på datorn och spela kort. Ville inte gå ner aptidigt och sitta där inte.

Vid halv tio gick jag ner. Drack mitt morgonte och fick kex haha... Hon försökte prata med mig. Frågade om jag var hungrig. Om jag ville ha apelsiner osv. I alla fall var de det jag kunde förstod.

Plötsligt dök det upp flera gäster. Och alla tyckte synd om mig och sa att Orhan kommer nog snart. De försökte prata lite med mig men fick inte fram många ord som jag hade svar på.

När Orhan väl kom ljublade alla och ropade till mig. Nu kommer han, nu kommer han! XD haha... Men då var jag för trött. Plus att det var apvarmt där inne. Så jag gick ut och spanade på vilka hus som hade el och vilka inte. Svårt att avgöra.. haha :P

Nu har vi duschat. Vi ska äta chips och se film. I morgon händer inget. haha

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0