Janjevo

Jag Orhan och Djeti tog en prommis upp till orhans gamla hus här i Janjevo! Fick en fin öveblic över byn och den var finare från ovan faktiskt! :)
Vi nådde huset. Så här snyggt var det!
Min hund.
haha... alla dessa hundar och katter. Man blir ju kär. Men jag menar. Titta på henne. Vilken liten bamse. Stor och go. Hon kom direkt jag började snacka med henne. Gick runt mig och gjorde till sig. Jag klappa henne inte. (bristen på tvål här och alla dessa djur är nog lite småsjuka) Sen hade jag däremot problem med att bli av med henne. Sötnos...


Så.. lite bilder från Janjevo!
Nu kom de fler människor. haha nu blir det trångt och mysigt på vårat rum i natt. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0