Vinterland

Sitter och fryser. Mina händer är is. Men jag laddar telefonen och kan därför inte sätta på värmefläkten. finns bara ett uttag i detta rum! XD
Letar efter länkar så Orhan kan titta på sitt älskade Inter ikväll som spelar mot Cesena. Vad gör man inte?! ;)

I morse vaknade vi i ett vinterland. Men den smälter sakta som vanligt och jag är livrädd att det blir ler och isbana igen. Me not like. Jag menar. Der regnade igår när jag la mig. Vars kom snön ifrån?

Fick höra nu på morgonen att det katthem jag praktiserade på har det brunnit i. Har bara sett kommentarer på facebook men det låter som om alla katter dog? Tråkigt. Särskilt för de som jobbar där. Tyckte det kändes som om de älskade alla katter som sina egna.

Hur som helst. Solen skiner idag. Så Orhan föreslog prommis. Får se när och om den blir av. Han fixar med dator där nere så! :P
Måste hur som helst ut och handla idag. Ska göra spaghettig idag. Yttrade nämligen igår denna mening som fick Orhan att tappa hakan! ;)
Me cerava maro tajsa. (Jag lovar inte att jag stavat rätt!!!)
Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Lossade din romanitunga!

2011-12-18 @ 16:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0