Love love love...

 Alla hjärtans dag....
 Gick upp nio efter att ha blivit vansinnig på Tamar som körde på sin vanligt hemska väckning genom att tugga på växter. Hur högt Iq kan en katt ha???
 Gick upp. Diskade och dammsög och plockade allmänt. Planerade en mysig lunch med Orhan. Han skulle komma förbi vid ett och då skulle vardagsrummet vara redo.
 Levande brasa, lite ljus och ett "gulligt" kort jag gjort hahah....( jag tyckte i alla fall jag var JÄTTEGULLIG!)

 Jag bökade runt i frys och kylskåp för att få ihop en trevlig måltid. Blev ungsgrillad potatis, tomat och squash. Med stekt kyckling, Tomat och paprika-sås, Haloumi och Chapati!
 Lite våldsam lunch för mig. Fick inte i mig den portion jag lagt upp. Men för Orhan var det nog normalt haha...
 
 Jag fick liljor. Älskar att få blommor. Älskar blommor! :)
 Vi avslutade det hela med att se på film dricka kaffe och äta de bullar jag gjort dagen innan. Blev dock bara halva filmen då Orhan var tvungen att åka hem! Och nån särskilt romantisk film hittade vi inte.. brist på den varan här i huset slog de mig. Eller de finns. Men just då kom jag inte på någon. XD


Mitt kort till Orhan. O alla ser väl att det är Gustav Klimts tavla "kyssen" som jag använt som förebild! ;) Annars blir jag besviken!

kram på alla hjärtans dag till er alla!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0