Slappardagar med Orhan!

 Två dagar med Orhan. Härligt härligt...
 Söndagen var en avslappnad dag med mycket film och diskussion. Såg filmer om profetsior och sista tiden med pappa och sedan Narnia med bara Orhan. 
 Det var det mest värdelösa jag sett. Jag visste att det skulle vara annorlunda då det är en ny regissör... och för att den bokens story i sig är väldigt trist...
 Men... kvaliten var sämre på specialleffekterna. Bilderna var B. Allt var helt enkelt det mest tråkiga jag sett! Den är i alla fall sedd. 

 Idag var mest bara segt... Vid halv tio eller nåt kände jag en närvaro. Vet inte om jag i min drömvärld var på väg att säga något. Kollade upp och såg Orhans huvud över sängkanten. !
 (Ja.. jag sover i en våningssäng. Han är inte bara en halvmeter lång.)
Kände en otrolig lättnad över att jag inte sagt vad jag skulle säga. Men har inget minne alls vad det var. (Man är alltid lite behind mellan sömn och vaknad)
 Måndagen var lika slapp. Förutom att Komet ringde angående jobb som hade failat (och frågade om jag var intresserade av mer såna jobb, om jag tyckte det var kul) så har jag inte gjort nåt nyttigt.
 Eller jag jobbade som en maskin i köket. (tillsammans med Orhan) IGEN!
 Plockat i diskmaskinen, rengjort, gjort brunch, bakat tårtkaka!

 Vid sex slocknade jag så dagen eller natten var ändå slitande på min sköra kropp... Orhan väckte mig som tur var. Snart är det dags för te! ;)
kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0