Ointressant fakta om Petra!

Fortsättning på de förra 10 frågorna! :)

11.

What does your watch look like? Har två klockor. En väggklocka som e orange och guldig som mor gjort till mig. Tamar har lekt sönder sekundvisaren. Den andra är en digital väckarklocka med termometer och veckodagar! :P

12. What were you doing at midnight last night? Midnatt. tror jag var och sjöng i tron att klockan var 11!

13. What did your last text message you received on your cell say? Har jag ju just raderat. Och jag minns allvarligt talat inte alls! Nåt från mamma. Om dammsugning kanske?

14. What's a word that you say a lot? "Yea..." eller kanske "gripande"

15. Who told you he/she loved you last?(please exclude spouse , family, children) Skulle gissa på Orhan faktiskt. Även om man fått säga det så tror inte nån familjemeddlem sagt det idag! Inte ens en vän!!!


16. Last furry thing you touched? Klurigt värre... Tror inte jag rört vid mycket päls. haha om jag inte misförstår frågan helt! XD haha vilket inte skulle förvåna mig!
 
17. Favourite age you have been so far? Vilken töntig fråga. Åldern sket jag väl i. Var väl snarare vad som hände under åldern som var kul. Men jag skulle inte vilja återvända till åldrarna under 17 tror jag!

18. What was the last thing you said to someone? Vill du se prinsessan och grodan på ryska med mig?


19.The last song you listened to? Från prinsessan och grodan någon rysk variant på disneylåt från den filmen. Annars amanda jenssen "common Henry"

20. Where did you live in 1987? I mamma och pappas drömmar om barn... (kanske inte ens det!! TROLIGEN inte ens det!!!)


GOD NATT
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0