Orhan bestämmer!

Vaknade tidigt idag med. Galet. Det var före åtta. Jag gick upp nio.
Orhan kom också förbi. Mycket trevlig. Han beslutade att idag var hans bestämmardag. Allt han sa var min lag. Hårt.
Han beslutade att vi skulle träna lite. Att vi skulle se film. (båda somnade) Att vi skulle åka till töreboda och köpa godis.
Och det gjorde vi. Var en trevlig dag trots allt. I töreboda fick vi shoppa mer eftersom bönen blev flyttade till vårat hem.
Bönen var också mys. VI var inte många men bra ändå. Vi såg Paul Washer och diskuterade. Bad och fikade.
En mycket bra dag helt enkelt. Förutom att jag inte ringde efter praktikplats. Drabbades av panik. Stress. Hatar när mycket pressar. Hatar att ringa. Hatar att göra saker jag inte förstår helt. Orhan försökte peppa... men hjälpte inte...
Inget blev gjort.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0