Pysseldag!

Orhan kom hit idag och vi badade och såg film. Jag lagade middag och bakade bröd. Bra dag!
Och ÄNTLIGEN pallrade jag mig iväg på målarträff då fick blev uppringd och påmind! :) Målade en lite crazy tavla som jag skissat fram för... 2 år sen?! Typsikt motiv som är så fantasifullt och mesigt. Inga djupa budskap här inte. Har gjort några såna tavlor i mitt liv i olja. En kvinna som sitter någon stans och njuter av blommor! I lite kladdiga färger. XD
Men kul är det. Får försöka ha mer inspiration och en ide nästa gång.
Gjorde en korsett idag! Eller färdigställde. Den var lite halvtorr. I rabarber och... blommor från trädgården! :)
Man ska helst inte ha ett par shorts i fel storlek till! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0