Fisketur, Foboll, Fotoshot!

Är inte så aktiv här uppe... Men ska göra en kort resume av vad som hänt.

 Igår gjorde jag och mina kära kusiner en fotoshot ute i regnet. Nere på hällan där kraftverket håller till så det fanns "vattenfall" och grunt vatten med starka strömmar till hands. Bilderna blev bra. Men jag blev oerhört besviken över att med såna tillgångar och förutsättningar till bra bilder blev alla mina så tramsiga.
 Amelia och Cicci var snygga som vanligt! ;)

 






Så här kul hade Orhan när vi sminkade oss! hehe

 Idag for jag och Orhan tillsammans med mor, far och farfar på fisketur. Vi var borta typ hela dagen och Orhan fick sina första fiskar. :)
 Jag hade ingen större fiskelycka och tappade intresset rätt snabbt. Det nappade en del... men det skiter jag fullständigt. En fisk behöll jag i alla fall! ;)

 Byggde en rök och...badade med Orhan.. vattnet var oväntat kallt!!!!

 Nu tittar vi på fotboll. Eller jag tittar inte så våldsamt längre eftersom jag dragit fram datorn. Började ändå gå dåligt för Sverige. Och det är en dålig stämning i rummet! haha






En halvdöd fisk mamma hittade. Med rivmärken och hål efter kroppen. Björn?


Min snygga varmrök.. Men som var lite för varm! XD Fisken blev för lite rökt!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0