Köra bil...

Ibland känner man sig så dum.
jag tycker inte alls om att känna mig du. Speciellt inte när man är ensam. utan någon som kan säga att det inte gör något. Eller bara skratta med, känna sig dum med mig.
De höll på med vägarbete ute i skogen. VÄGARBETE! Jag fattade skyltarna körde långsamt. var uppmärksam. Allt.
Såg två lastbilar som stod på sidan av vägen och tänkte, aha här har vi arbetarna! Så jag körde om dem långsamt. Upptäckte då att de satt människorna i alstbilarna. Varav en av dem var posten?!
Posten? Tänkte jag och kollade på mannen som tittade så väldigt på mig.
Jag kom fram till slutet och såg massa konor, skyltar och mindes plötsligt en skylt om rödljus innan jag började köra om. Det var en kö. Inget annat!
Aj då. Fick backa tillbaka och skämmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0