Begravningsarr

Sitter och tittar runt på nätet efter inspitaion till ett begravningsarr. Eftersom jag ska göra ett till morfars begravning framöver. Jag vill göra något riktigt speciellt. Det var ju min morfar. Jag kände honom.
Och jag vet precis hur jag vill ha det. Men jag får bara inte fram det. Får inte ihop en klar bild.
Men detta ska bli bra!!!
Borde väl egentligen krypa till sängs. Är trött. Tänkte läsa lite romani på kvällen men då Tamar somnade på mitt skrivhäfte tappade jag den orken lite. Hamnade här istället. I blomstervärlden! :)
Men nu får det vara nog. Ska rita lite och fundera lite... på blommor. Kanske jag ska flukta lite på romanin också. Jag vill så gärna lära! :)
Kram
(bilden är från skoltiden.. på ett av mina arr til begravning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0