Dumma kungar och gräs-naglar!

 Ja säg då det... Tittade igenom den überlånga filmen om Henry VIII... Mycket tokig kung. Mycket... Alla dessa fruar.. och slutet. "Dör du i tron på Jesus kristus?" -han dör i smärta och spänner alla muskler- "Han tryckte min hand!!!! Han dog i tron på Jesus kristus!!!" :D Yeeey... XD Så mycket tokigt... Man undrar ju vilken bibel de läste?

 Gladde mig i alla fall åt att hur han än kämpade med att få en son. Alla fruar han var dum mot och dödade och så fick han bara en ynklig sjuk son och hans dotter Elizabeth blev drottning istället. Tycker jag var rätt åt han!!! ;)

Filmen var då inte bästa kvalite. (lite pinsam i fighterna och ljudeffekterna) Vet inte om den är särskilt känd. Men Helena Bonhan-Carter var ju i alla fall med! ;) Och nå fler skådespelare jag kände till men inte kan namnet på! haha

 Har precis målat mina naglar och funderar på om jag ska ut och cykla. Vet dock inte vilken runda jag ska cykla. Efter stora vägen vägrar jag. Och i skogen. Njae... Älgaråsvägen är bra. Men... dit och tillbaka... Inte lite det!!!!
 Kanske en annan dag när jag kan möta Orhan och får lite glädje av att ha cyklat den vägen! ;)

 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0