Hej då Sverige!

Har bett mamma fläta en frisyr på mig. "Jättesnygg" haha... mest bara för att jag ska slippa fixa håret på morgonen. Utan att jag bara behöver sätta mig upp klockan kvart i fem och dra iväg haha.. hemska saker. Jag lär inte sova något i natt. Sov inget natten innan heller. Var trött men så fort jag släckte lampan vaknade jag till liv. Plus att jag inte hade något täcke så jag frös hela natten... sån är jag!

Snart ska vi se en film tror jag, äta glass och mysa. Bra. Då kanske tiden går på. Kanske kan jag bli lite trött också?
Har pratat med Orhan! :) Ska bli så kul att träffa honom. Känns nänstan märkligt. Är det min gamle man jag ska träffa?

Detta blir nog mitt sista inlägg för denna vecka som kommer. Eller jag ska inte säga så med all säkerhet. Kanske hittar jag ett internetcafe eller nåt. Men annars dyker jag upp veckan efter med massa glada bilder och saker att berätta! :)

Uj det ska bli kul!!!
Pass, papper, pengar. Allt är klart. Nu gäller det. Bara 11 timmar kvar till avresa från Arlanda! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: anna

Det är lite konstigt att du är så långt borta. Men du verkar ha det gott tillsammans med Orhan som också är långt borta... Vi har bakat pepparkakor idag. Jag har gjort hjärtan till er också! Puss

2011-12-03 @ 20:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0