Paket...

Beställde en grej på internet för ett tag sen och fick då frågan.
"Vill du ha den i ett litet brev. max 3 cm brett. för 28 kr. eller i ett stort brev. max 2 kg för 48 kr?"
Tyckte det var en dum fråga. Inte vet väl jag hur bred saken är. Men jag klickade runt på andra sidor och forskade och fick fram att den var 2,7 cm! ;) Hurray!
tog det lilla brevet. Det stod ju inget om hur lång den fick varap?!?!
Nu när jag fick paketet var det inte i ett brev utan i en papperspåse som blivit ihoptejpad och ihopklamrad! haha... XD Jag antar att brevet var för litet. Men då jag redan betalt för ett litet brev vägrade de väl skicka det i ett stort! Inte är det mitt fel...
Och det sprollar fruktansvärt mycket om det kommer i ett brev eller papperspåse! Jag betalade samma lilla summa! ;)

Kommentarer
Postat av: amelia

Men får man inte veta vad det var i paketet? :b Du är så hemlighetsfull Petra!

2011-11-18 @ 14:23:00
URL: http://saraamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0