Det är inte lätt att sova när det är kallt!

Jag fryyyyyyser...
Nog för att det är normalt att i detta hus tvingas bära tjocktröja på tjocktröja. Och att händerna alltid blir som is när man sitter vid datorn. Men det är ändå som en chock att komma in i mitt rum!
Jag förstår inte varför. Men det är iskallt!
Får sov insvept i filt. Påklädd under mitt täcke. Kunde lika gärna gå ut och sova. För den enda nytta mitt rum ger är att skydda från vind antar jag, möjligen regn. Men hur ska det bli i vinter.
Minns att jag frös förra vintern. Men ändå kommer det alltid som en chock efter att ha legat och svettats hela sommaren!

Gör brasa, gör brasa. Piper föräldrarna. Men den hjälper ju mig ytterst lite eftersom den är i fel ände av huset. Ser inte fram emot att sätta igång vindvärmefläkt-grejen heller. Eftersom den kräver att dörren är öppen för att ge mitt rum 15 graders värme!!!
Jag sover inte med öppen dörr!!!!
Tss tss
Aldrig är det perfekt. Eller som jag som svensk skulle ha sagt. Lagom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0