Drömmar...

Nya färgglada naglar. Lite kladdigt för tillfället. Får se om jag fixar det eller helt enkelt låter det försvinna med livet!

Idag dammsög jag lite, diskade och gjorde mat. Resten av dagen spenderade jag vid datorn. usch jag behöver verkligen en sysselsättning. Om jag i alla fall slapp vara hemma med familjen!

Drömde i natt att jag bodde tillsammans med Orhan i hans hemland. I ett fint litet hus mitt i stan med en otroligt liten trädgård! Där Tamar sprang runt. Tillsammans med en liten katt. En ny som jag införskaffat. haha äntligen min Batseba! Liten vit och lruvig. (nästan som på bilden. Fast mer exotisk natur och en kattunge. Ingen stor Lille Skutt!):) Jag hade fått jobb på ett hotell med att ta hand om blommorna där. Drömjobb.. haha.

Drömma går ju...

Ja jag vill verkligen att det ska hända något snart. Jag vill inte sitta och bara sitta! Vara orlig stressad och känna mig dålig för ingenting!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0