Forsythia och morötter!

Fick ingen praktikplats så där på direkten utan det blir längre väntan. Jag undrar dock. Har det ökat med praktikanter på sistone. Läser ALLA i hela sverige florist? Någon från Västerås ska komma till just den butiken jag vill ha och störa. Tss tss... Tyckte i alla fall personalen lät trevlig så jag hoppas hoppas hoppas.
Annars står jag tom igen. Vars ska jag söka praktik då? Ska jag kanske resa ut i Sverige och lämna trygga skaraborg?

Idag har jag pysslat. Var inte sjukare än så. Dock när jag promenerade ner till sjön för att plocka lite material kände jag mig otroligt trött och med en hemsk smärta i huvudet. Så fick lägga mig lite.
Dock har jag väl inte sprungit idag. Det är inte sååå ansträngande att pyssla.

Så här kan det bli om man tar ett trasigt linne och roar sig med forsythia, garn och morot! :P Men det är det som gäller nu. Pyssla, prova och fundera. Det riktiga resultatet får ni se om ni passerar Lycksele den femte oktober! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0