Fotboll såklart!

 

Sitter i bilen som är oväntat varm då det är riktigt kyligt ute! :P Har suttit här i en timme.

Varför undrar ni?

Jo ska se på fotboll idag. Alldeles bakomm buskarna ni ser på bilden håller just nu lagen på att värma upp. Jag hr bollar studsa och män höjta till ibland eller stånka lite! haha :P

Idag är det mot Jula som gäller... Som är det bästa laget i deras division. Med STOR marginal. Så jag tror stackars Älgarås får det svårt.

Jag hoppas dock de ger Jula en match. Har tagit med kameran. Eftersom jag idag ser matchen själv ska jag försöka roa mig med att fota spelarna! Hoppas på att orhan gör något snyggt mål! ;)

Kram

Hoppas jag int fryser ihjäl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0