Galet lång natt!

Vaknade i morse helt utvilad. Tamar låg fortfarande och sov vid mina ben och det var ljust ute. Funderade länge. Undra vad klockan är? Ställde jag inte alarm på nio. Är det möjligt att jag vaknat av mig själv före nio helt utvilad.
Jag tog upp telefonen och läste några sms jag fått. Sedan kollade jag klockan.
12:35...
12:35...
Det gick liksom inte att smälta in? Hade jag sovit till halv ett? När gjorde jag det senast liksom. Utan ett minne av morgonen. Var jag möjligen i behov av massa sömn?
Hemska saker. Halv ett!!! Och hur kunde Tamar fortfarande ligga och sova? Är det möjligt?
Hela dagen var förstörd. Alla mina planer försvann. Det vara bara några timmar kvar tills middagen som jag
skulle göra. Plus att jag var tvungen att diska. Orkade inte ens äta frukost/lunch. Klockan liksom bara gick medan jag hängde i kylskåpet. Så det slutade med min gamla sorbet jag glömt bort!

Spelade sims absolut hela dagen tills det var dags för att göra middag.
Vilken sugdag!!! Jag som till och med av någon outgrundlig anledning sett fram emot idag. Plus att det regnade!? Vad ska det vara bra för?
Så varken höstbilder, smink eller pyssel blev det! Bara sims...

Har fortfarande inte gjort något mer vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0