Quiche och kött!

Igår var Tamar söt katt nummer ett. Helt plötsligt ville hon sova på mig. Inte nere vid mina fötter. Jag tror inte det var kärlek. Utan stormen utanför som dånade. Hon är nervös på vind... Hur jag än satt eller la mig så skulle hon ligga i min famn! ;) Då känner man sig så... viktig!

Sitter och äter kex och dricker te just nu! :)
Idag gjorde jag quiche och stekt.. kött. haha.. Blev rätt gott. Tog med lite till Orhan också när jag skulle till Älgarås en sväng för att lämna honom det spel vi köpt! :P
Han blev tacksam då han inte hunnit äta något sen jobbet haha ;)

Hann med att dammsuga lite idag också. Diskade och försöka ta en floristisk bild till affischen. Jag gav upp och letade upp lite gamla istället. Svårt att se floristisk utan någon anledning haha :P
I morgon ska jag köra på i samma race. Tycker om att vara lite hemmafru. När man är ensam hemma är det så lätt. Man gör med glädje god mat. Städar och diskar. Det är som om det är trist när någon mer är hemma! haha :p Eller så glömmer man för att någon annan finns där som lika gärna kunde göra det! ;
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0