praktik och kantareller...

Känner att jag borde skriva. Men jag har inte mycket att säga..
Har nästan fixat praktikplats. Har två ställen på gång som jag borde ha tagit kontakt med idag men inte gjorde. Antar att jag får ringa på Måndag. I morgon är det som en stor chans att chefen inte är där! XD

Hur som helst... det blir en senare fråga. Nu är det helg och jag ska vara ledig!!! Från att söka jobb.
I morgon är det fotboll som gäller och ett besök hos Pia. Sen ska jag försöka hinna hem så jag kanske hinner måla lite också. Men vi får se hur det blir med den saken! :P

Idag har jag... mest bara träffat Orhan som jag tycker jag träffar alldeles för lite när det finns fotboll och jobb i livet. Men det är nog bara att vänja sig! haha
Idag plockade vi i alla fall lite kantareller igen och shoppade nödvändigheter på Ica. En festlig dag med andra ord! XD

Känns märkligt att det är fredag. Att folk är lediga i morgon... jag är ju inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0