Minnen!

En gång i tiden var jag blond...

En gång i tiden var jag bara 14 år!

En gång i tiden hade jag marsvin!

En gång i tiden hade jag ett "indiskt" rum!

En gång i tiden hade jag byxorna så långt ner som möjligt ... för det var "modernt".

en gång i tiden mådde jag asdåligt när jag skulle gå till skolan.

En gång i tiden skrattade jag så jag grät med Pia varje mattlektion!!!

En gång i tiden skrattade jag så jag grät med Pia varje bussresa hem från skolan.

En gång i tiden hade jag en liten digitalkamera och tog galet mycket bilder!!!

Jag var bara 14 år... :/

Plötsligt var det här.. Jääätteläääängesen!


En gång i tiden var alltså de där byxorna ganska nya. (jag har på mig dem i skrivande stund också!)


Kommentarer
Postat av: Amelia

Haha vad är det här för vacker bild på jag, Cicci och Ulrika xD Och ofta du kan ha samma byxor som när du var 14? xD

2011-09-25 @ 16:03:36
Postat av: Pia

Hahaha oj, det var tider det :) Älskade dom mattelektionerna och bussresorna <3 Minns det som om det var igår.

Och jag gillar den där bilden med mig i busken skarpt :)

2011-09-25 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0