Kraftsamlingsplanering

Orhan kämpade igår kväll med att få min tunga att ligga ner. Men till och med när jag gapade for den upp. Jag vet inte. Just nu känns det helt onormalt att trycka ner den. att den ska ligga där nere i munnen. Är det verkligen normalt liksom!
Jag kunde ju inte riktig heller slappna av när han med kraft tvingade ner min tunga, utan började skratta!

I morse vaknade jag åtta. Tamar väckte mig. På sitt lagom gulliga sätt. Hon hoppade ner från våningssängen så kraftigt att den började skaka och jag fick i min drömvärld för mig att det var en tiger i rummet!
Dock var jag inte lika trött som Orhan som såg mer död än levande ut när jag kom in till honom.

Nu är jag ensam. Har precis ätit en redig frukost, pannkakor!
Fått mail från arbetsmarknadsenheten. (?) som jag ska börja "arbeta" tillsammans med. Säger arbete. För jag måste dit varje dag mellan åtta och... ett? Minns inte! blandning mellan praktik och.. någonting! Ser inte fram emot det.
Men fick panik eftersom informationen är på fredag och sen åker jag. Alltså missar jag en vecka av det! Skulle de smiska mig för det?
Fick äntligen svar idag. Från någon som inte verkar prata svenska. Möjligen norska? Tyska? att ändra ä till e och e till ä. Det känns norskt!? XD Kanske var hon bara stressad...
Det gjorde i alla fall det här lite mer spännande. Vad är det för nå jag ska göra. Hon tyckte i alla fall vi skulle lägga showen som en kraftsamlingsplanering. Kraftsamlingsplanering!!?
Ni hör ju hur det låter... weird...
spännande...



jag är i alla fall tacksam att de inte räknar den som ogiltig frånvaro och inte ger mig mina slantar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0