Nu är det ett datorrum också!

Ändrade planer. Datorn hamnar i kontoret. Haha så vi har möblerat om lite. Nu sätter Orhan upp gardiner medan Tamar hänger i andra änden!
Gröna gardiner. De har legat länge och väntat. Men nu så. Väldigt matchande till rummet. haha de smälter in!. Bra eller dåligt?
Nu saknas bara en gästsäng eller madrass så har vi ett gästrum i pysselrummet/målarateljen/studion/krukväxtrummet/kontoret/datarummet.
..
Tycker inte det gjort något utan gardin. Det är ju ett krukväxtrum. Just nu odlar jag 2 olika sorters tomater där inne. (Förhoppninsgvis) och rehabiliterar gamla döda. (Är nog bara en som klarar sig) Och försöker mig på att få en ananasplanta igen! ;) (Hade det för länge sen!)
Men jag valde en bra gardin så ljuset kommer in. Trors Orhans önskan om ett mörkt datarum! ;) hehe...
..
Hur som helst har vi en dator nu. Tror ni jag kommer spela sims ikväll? hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0