Älskade make och älskade katt!

Logmötena var då annorlunda i år. Mycket sång om man säger så.
Visst har vi haft besök av par där en predikar och en sjunger. Eller någon som gör båda delar. Men den här gången var det då verkligt fokus på sång.
Kul.. Men så mycket äldre sånger jag inte känner till. Folk önskade och sjungde med. Så till slut blev det helt enkelt lite väl mycket!
Men gillar man musik ska man verkligt gå.
Tyckte i alla fall det var festligt med flera instrument samlade på scenen. Spontant ihopsatta. Fiol, elgitarr, gitarr, saxofon, dragspel, synth, bas.. Ja.. det tyckte jag var kul! haha
..
..
Vi kom hem och la oss typ direkt. (Förutom att ta ett gäng adorabla bilder som ni kan se i detta inlägg!)
Orhan sover nu...
Tamar ligger bredvid mig och tramsar. Hon gör det jämt om jag sysslar med något med knappar på. Alltså typ mobil, dator. Då ska hon hålla på och småbitas i mig och i grejen. Sträcka ut tassarna och lägga dem på skärmen eller tangentbordet och hålla för. Hålla på och sätta sig i knät på mig. Osv. Ja.. ett av hennes små personliga drag. Märkligt men sant. känns lite som om hon försöker få uppmärksamheten.
Samma sak om jag målar, ritar eller skriver. Då ska hon lägga sig på pappret och tugga på penseln, pennan. Eller sätta sig och dricka av akvarellvattnet. (Självklart sittandes på pappret!)
Min flicka. <3
.
.
Men nu ska jag inte dra iväg med söta små historier om min katt. Även om hon ju är den mest gulliga och jag nog skulle kunna skriva flera inlägg om henne per dag!
Nu ska jag istället leta upp någon ljubok och somna gott till!
God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0