arbetsförmedlingen

Idag ska jag göra det där roliga. Jag ska gå till arbetsförmedlingen!
Säga hej. Jag har flyttat hit! Ta hand om mig. Det kan ibland gå på 5 minuter. Ibland tar det 3 timmar bara att få någon att lyssna på den meningen!
Men jag känner nästan lite för det idag. För jag har lite planer inom mig. Jag har ideer! Inte med jobb. (usch!) Men annat. Och för en gångs skull tror jag nästan de kan hjälpa mig! Men man ska inte hoppas för mycket. Har förr i tiden frågat om hjälp att söka eller göra nåt. De bara slänger upp en sida. Här kan du titta.
Ajuste. Den har jag ju inte redan tittat på. Därför jag frågade om hjälp. Eftersom jag inte ens kan hitta en sida på internet! Suck.
Men kanske jag får en helt fantastiskt handläggare denna gång! 
..
..
Vaknade med Orhan idag. Duktigt. Inte så tidigt. Men i alla fall åtta! Så nu ska vi se vad jag kan hitta på innan mor, far och faster ska iväg till Mariestad. Har ingen aning när. Men troligen inte så här tidigt! Jag ska snålåka med dem! Det är smart!
God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0