Åskoväder på gång?

God morgon! 
Idag ska det bli åska. Såg inte lovande ut på morgonen då det var strålande sol. Men nu börjar det komma onda vindar. Molnen tätar sig. Temperaturen ska gå upp och ner och det ska åska två gånger under dagen! haha.. ser fram emot detta. Älskar åska. Kanske skulle försöka mig på att fota blixtar också?
..
..
Annars kanske det är städdag idag. Orhan verkar hålla på med något sånt på övervåningen medan jag sitter här och läser på regler och krav om höns. Med tanke på vad de behöver kanske man ska vänta tills vi har ett fast boende. Fast å andra sidan... 2 st kycklingar eller nå kan inte vara mycket besvär. haha..
Jaja.. vi får se, vi får se! 
..
..
Tror jag ska kila upp till min man och fråga vad i hela friden han pysslar med. Vill ju inte han ska hålla på och städa i ensamheten och ge mig dåligt samvete! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0