Brödproblem!

..
Ensam hemma...
Orhan spelar fotboll.
Självklart var inte garden öppet idag. tss tss.. Men då vinkade vi av faster istället! 
Har drömt lite. Låtsas som om jag ska fixa här i trädgården. Men tror inte jag kommer göra nåt. Dels för att vi inte kommer bo här nå länge. Och det är ju inte alls säkert personen som kommer efter önskar ta hand om det.
..
..
Jag tror jag ska njuta av lugnet med en film och.. tja.. vi får se. Har ett bröd att baka ut. Trodde ju först vi skulle äta musslor ikväll. Men.. då vi åt så sen lunch är frågan om man är så hungrig ikväll? Men ack. Då är ju inte brödet färskt längre. Hembakt bröd smakar bara bra den dagen då man bakar det. För att kunna äta det dagarna efter krävs en microvågsugn och det har vi inte!!!
Så.. funderar nu. Ska jag baka nu och hoppas på det bästa i morgon? Ska vi äta musslor ikväll ändå? (fira att det är söndag haha) eller ska jag slänga in degen i kylskåpet och baka ut i morgon!
Ack ett sådant dilemma!
...

.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0