diska

Idag lyckades jag faktiskt vakna med Orhan. Eller inte med kanske. Efter! Han var klar och kom upp och kramades. Bästa sättet att vakna. (plus att jag var fruktansvärt kissenödig!)
Har hunnit äta frukost och sett ett avsnitt av David Copperfield. Nu vet jag inte alls vad jag ska göra.
Diska...
Det luktar märkligt i köket. Disken är stor. Ytan är liten. Ja, jag kan inte längre skjuta upp!
Ska troligen iväg med mor idag och hälsa på väninna! :) Ska bli trevligt. Skönt att inte behöva sitta hemma... 
..
..
Inget mera trams. På med musik och mot de stora kopita och släkt-disken! Något nyttigt måste man göra när man är hemma på dagarna!!! Hur hemskt det än må vara!!!
..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0