Dop

Orhan väckte mig på morgonen och jag trodde det var sent. Men när jag väl började röra på mig för att vakna sa han. "Sov! Klockan är inte ens åtta!!!" Typiskt..
Kunde inte sove särskilt mycket mer. Kissenödig och hungrig katt. 
..
Har inte gjort mycket mer på morgonen nu än att ha ont i magen så jag bara kunnat ligga och försöka tänka på annat. Typisk mensvärk!
Men snart blir det andra bullar. Det är dop i sjön här i Slätte idag. Unikt må jag säga. Och det är inte vem som helst som ska döpas utan min käre älskade make. :) 
Har varit soligt hela dagen men vi har sett på vädret att lagom till klockan fyra skulle det börja regna. (som vanligt. regn är vardagsmat nu för tiden!) Men bastun har hyrts så det är väl bara att härda ut kyliga vattnet och regnet och sen in där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0