Duktiga dagar ska avslutas på ett duktigt sätt!

..
Sitter ensam hemma igen, som vanligt.
Var nyss och åt en utsökt middag hemma hos mor och far. Tacos! :)
Sedan drog Orhan till Älgarås för att spela fotboll. Jag stannar hemma. Kunde gått på bön. Men asch. Lusten fanns inte riktigt...
Antar att jag kan diska. Det är Orhans tur. Men som han jobbar och far kommer de väl inte bli av. Jag förstår. Den växer snabbt och det är jag som går hemma och får njuta av den. Så jag tror jag tar den. En kärlekspoäng till mig!
Har föresten redan varit duktig och igång hela dagen. Har städat huset, rensat blåbär, ätit lunch... Ja! Har faktiskt inte suttit mycket alls vid datorn och slötittat. Idag har varit en bra dag...
Så istället för att nu deppa ihop vid datorn kan jag fortsätta i samma anda och diska! Avsluta dagen på ett ärorikt sätt. Kanske till och med skulle motionera lite. Det vore ju alldeles fruktansvärt ärorikt!
Så kan jag helhjärtat njuta av morgondagens äventyr... Änteligen lite äventyr...
..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0