En dag i staden

Idag bär det i alla fall iväg till skövde. Ska bli kul. Få umgås med Pia och komma ut ur huset! 
Har inte varit i Skövde på evigheter heller. (Eftersom jag bott i andra områden!)
..
Vaknade av ett sms från posten och trodde det var vattenflaskan som gjorde det där vibrerande nästan skrikande ljudet. Bar med mig vattenflaskan en bit innan jag nog vaknade till och insåg att jag inte alls behövde bära med mig den någon stans.
Allt är så mystiskt på morgonen. Orhans väckningssignal på mobilen. Tror varje morgon det är en mistlur som skriker innan musiken drar igång. Säkerligen i vattenflaskan! Oerhört irriterande.
..
Tror jag ska försöka hinna städa hemmet lite innan jag drar iväg. För det ser verkligen hemskt ut här! Saknar Dalkarlså... (i alla fall lägenheten!) Det var stort där. Så det såg aldrig rörigt ut. Det fanns massor med förvaring. Så saker hamnade inte på golvet eller i soffan! Det var nytt och fräscht. Så det såg liksom renare ut med automatik!
God morgon hur som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0