En del bara somnar!

Spelade bandy nu på kvällen. Kul och skönt. Har ont i benen men det kändes bra att få springa av sig. Röra på mig. svettas och känna att jag inte orkar mera!!!
Dock hade jag långa tånaglar.. och när man spelar bandy så liksom tvärstannar man och gör våldsamma rörelser. Så jag lyckades få båda stortårna alldeles blåa. Gör fortfarande väldigt ont...
Just typiskt... Jag har adrig fina tånaglar!
..
Orhan var trött och har somnat. Är djupt avundsjuk på såna människor. Som bara kan lägga sig ner och somna. Bara sådär! Jag är trött. vill sova nu.. god natt!... zzz
Jag vet. Han sov bara 5 timmar till idag. Men ändå! Jag kan sova en timme och vara död hela dagen. När det är kväll blir jag full av energi och kan inte sova! Jag är sugen på att gå ut och gå! :D
..
Ska se om jag kommer inte på Törebodas sida nu. Så jag kan lyssna på en ljudbok! Lovade Orhan att bara vara uppe till halv elva. Så.. då måste jag ju ta till hårda medel för att somna! 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0