Ensam hemma... igen...

Sitter ensam hemma. Som vanligt. Tycker ofta Orhan är ute och ränner medan jag sitter hemma och... gör ingenting. tycker det är dags att jag tar kontakt med någon kamrat! Så här kan det inte vara!!!
Den här gången är Orhan coach för Älgarås fotbollslag. Spontant! haha (mest för att han inte kan spela!)
..
Vet inte vad jag ska hitta på. Han lär väl inte komma hem förrän ikväll och eftersom han ska på skola i morgon  kommer han säkerligen vilja gå och lägga sig. Alltså ska jag inte vänta på han! Nej nej.. jag ska roa mig själv här hemma! Jag ska ha jättekul!!!
..
..
Var nyss ute med päronen och plockade kantareller. Hittade inte alls särskilt mycket. Trots att det regnat så. Men det var trevligt att promenera runt i den ganska varma skogen. 
Nu ska jag planera middag. Ska göra något fantastiskt gott. Bara för att Orhan inte är hemma! HA!
Hamnar säkert framför en film sen. orkar inte fixa datorn för att göra nå mästerverk till video. Och har ingen inspiration till att måla nej nej...
I alla fall Tamar kom struttande upp och ligger nu och sover vid mina fötter!!! (?) Som en annan trogen hund... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0