Florist

Fick nästan ont i hjärtat då jag plötsligt såg en gammal liten kommentar på min floristblogg där någon undrade om jag kanske kunde göra hennes brudbukett.
Varför i hela friden hade blogg.se aldrig visat mig den? VA va va???
Hade ändå inte kunnat göra det hela då det var precis när jag åkte till Kosovo. Men ändå. Jag hade säkert behövt lite beröm då. Det är kul att folk faktiskt hittar till min blogg och gillar vad de ser. 
..
..
Om ni undrar hur det går med mitt arbetsökande så är det under produktion. Jag håller på och skriver ansökan. Och plötsligt kom jag och tänka på min florisblogg. Undrade om den behövde uppdateras lite innan jag skickade iväg den adressen till chefer. 
..
Ni får ju självklart också alltid kika in där! :) Jag upptdaterar då och då med nya binderier. Många av dem syns väl här också men där får ni det samlat. Om ni någon gång behöver kika på vad jag kan! hehe..
http://floristpetra.blogg.se 
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0