Förluster som känns...

Igår gjorde jag bort mig totalt.
Jag och Orhan cyklade spontant ner till Sisjön för att bada. Vi simmade runt. Vattnet var ganska varmt och alt var bra,
Sisjöns vatten är av märklig sort. Man blir alldeles kladdig där. Ja det är som att bada i olja typ. Vet inte varför eller av vad. Men huden känns som om man smörjt in sig med hudlotion efter! haha
Det var just av detta glidiga som det hände.
Jag badar alltid med mina ringar. Kanske tar av mig någon gång när jag känner mig orolig. Men.. de sitter ju där de sitter.
Men då! Mina fingrar var glidiga. Och plötsligt kände jag hur ringen började studsa! Höll i ringarna och kollade på fingret. vilka ringar?!?! Där var bara förlovningsringen. Min himla vigselring var borta!
Vi sökte. Men det var mörkt. Vattnet är som svartaste te och botten är som mörkbrun lera. Det var omöjligt.
Ska cykla dit idag med. Slänga upp någon trevlig affisch Att om någon får en ring på lilltån så är det min.
Det är just så typiskt otroligt tråkigt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0